RegioBank de meest klantgerichte en klantvriendelijkste bank van Nederland

BATHMEN – Dubbel feest, want RegioBank heeft maar liefst twee fantastische prijzen gewonnen! Op donderdag 20 april is RegioBank door SAMR verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland van het jaar 2016. Op 13 april is RegioBank door de CCDNA Awards ook al benoemd tot de meest klantgerichte bank van Nederland.Hans van den Bor, directeur RegioBank, over de twee prijzen: “Ik ben ongelofelijk trots en blij dat we maar liefst twee prijzen hebben gewonnen. Beide prijzen hebben we te danken aan de waardering van onze klanten. Wat een geweldig compliment. Het is prachtig om te zien dat onze klanten ook echt ervaren dat wij de klant centraal stellen. Beste klanten, wederom heel veel dank voor de waardering voor onze dienstverlening. Ook namens alle Zelfstandig Adviseurs van RegioBank.”

“Ik ben echt supertrots. Hoe mooi is het om twee prijzen te winnen. Prijzen die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Wij zijn de persoonlijke bank in de buurt. Een bank zonder poespas en gedoe die dicht bij de mensen staat. Dat onze klanten onze service zo waarderen, is voor mij weer een bevestiging dat RegioBank de juiste keuzes maakt”, aldus Robert Scholten.

 

Meer over de CCDNA Awards

De CCDNA Awards zijn een initiatief van BearingPoint en DVJ Insights. Het is de grootste publieksprijs die bedrijven op het gebied van klantgericht ondernemen in Nederland kunnen winnen. Ruim 13.000 Nederlanders deelden daarvoor hun meningen en ervaringen over bedrijven waar zij klant zijn. En beoordeelden hen op klantgerichtheid. Binnen twaalf verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

 

Meer over de CustomerFirst Awards

De CustomerFirst Awards voor de klantvriendelijkste bedrijven van Nederland worden uitgereikt door Smart Market Response (SAMR). Klanten beoordelen bedrijven op de zes factoren van klantvriendelijkheid: beschikbaarheid, beloftes nakomen, niet onnodig lastigvallen, niet moeilijk doen over formaliteiten, fouten toegeven en oplossen, en oprechte betrokkenheid bij de klant. De jury bestaat uit ruim 46.000 willekeurig geselecteerde consumenten. Binnen verschillende sectoren worden er prijzen uitgereikt, waaronder ook de sector banken.

 

Meer over RegioBank

Met ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden is RegioBank de bank in de buurt. Een bank waar mensen geholpen worden door een lokale Zelfstandig Adviseur die ze kent en weet wat er speelt in hun omgeving. RegioBank kiest bewust voor de regio. Zij vindt dat lokale gemeenschappen waardevol zijn voor Nederland. En dat lokale basisvoorzieningen zoals een school, supermarkt en een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan regelen. En maken wij ons sterk voor de leefbaarheid van dorpen en kleine steden.

 

Voor informatie kunt u contact opnemen met: Robert Scholten van Robert Scholten Assurantiën B.V., Zelfstandig Adviseur RegioBank, Molenstraat 3 a, 7437 AH Bathmen, 0570-544444.