Plan De Brink
Klik hier om de 3D animatie te bekijken

25.000-ste bezoeker in Zwembad de Looermark

25000ste bezoeker

LOO-BATHMEN – Dinsdagmorgen 16 augustus stapten om 7.00 uur, zoals bijna elke morgen rond die tijd, de vriendinnen Denise Brandsma en Tineke Grijsen langs de entree van Zwembad de Looermark. Omdat Denise als tweede binnenkomt is zij de 25.000-ste bezoeker van Zwembad de Looermark in 2016, (de zoon van Tineke was op 6 augustus vorig jaar de 25.000ste bezoeker!) Namens het zwembad krijgt Denise volgend jaar gratis zwemmen en daarnaast een taart en een boeket bloemen.De dames zwemmen nagenoeg elke ochtend hun baantjes, nemen daarna een kopje koffie om daarna fris en fruitig weer naar het werk te kunnen gaan. Denise heeft vorig jaar 113 x het zwembad bezocht en ook voor dit jaar zit ze al weer op 82 keer dus ze is een zeer trouwe bezoeker van het vroege vogel zwemmen.

Maar ook in werktijd zet Denise zich samen met haar echtgenoot Wout enorm in voor Zwembad de Looermark. Met hun bedrijf “DRIVe”, een creatief communicatiebureau in Loo- Bathmen, verzorgen zij al vanaf de start van de Stichting Zwembad de Looermark in 2005 nagenoeg alle digitale beeldbewerking, het webdesign en -beheer en de grafische vormgeving voor het Zwembad. Zij doen dit nagenoeg allemaal vanuit maatschappelijke betrokkenheid met het zwembad. In dit geval komt deze opsteker extra goed op zijn plaats dus.