Boode en de Brink tot Brinkloop

boode-en-de-brink-tot-brinkloop

BATHMEN – De Brink tot Brinkloop, u heeft er de afgelopen weken al iets over kunnen lezen. Het wordt dit jaar voor de 10e keer georganiseerd. Maar een evenement als dit, kan de organisatie niet alleen. Daarom zijn er elk jaar sponsoren verbonden aan de loop. De hoofdsponsors zijn ook dit jaar Deventer Extra en de Bathmense Krant. Maar ook aan andere sponsoren wordt de mogelijkheid geboden om zich voor te stellen en te vertellen wat hen drijft om de Brink tot Brinkloop te steunen. Deze week is Boode uit Bathmen aan de beurt.

Aan het woord is Edzard Poppema: “Boode in Bathmen wil de rode draad zijn in de levens van mensen. Van een geboortefeestje tot een uitvaart en alles wat daar tussen zit. We hebben veel verschillende onderdelen om dat te bereiken. We beginnen al bij de jeugd met de discotheekexploitatie op zondag, voor 16 jaar en ouder, we zijn een officiële trouwlocatie en we doen veel bedrijfsfeesten en andere evenementen. Daarnaast hebben we een restaurant dat vijf dagen in de week geopend is voor zowel lunch als diner. Wij sponsoren de Brink tot Brinkloop al een paar jaar. Daar zit een maatschappelijk karakter aan en een bedrijfsmatig karakter. Wij versterken elkaars positie door te sponsoren. Wij helpen hen en zij helpen ons om onze naam beter in de markt te zetten. Daarom zijn we de Brink tot Brinkloop gaan sponsoren.”

 

Een gezond karakter

“Wij promoten de loop op onze social media kanalen, we hebben een artikel op onze website staan, wij laten het ook op tv-schermen binnen Boode zien, zodat mensen zien dat ze zich kunnen inschrijven en het gaat mee in de mailing voor de zakelijke klanten van Boode, met de vraag om zich in te schrijven voor de Brink tot Brinkloop. Zo willen we iedereen stimuleren om hun karakter gezond te maken in het begin van het nieuwe jaar. Wij hebben goede contacten met de Brink tot Brinkloop. Ons voornaamste doel is om naamsbekendheid te genereren onder de bedrijvenlopers. Aan de startnummers zitten bonnetjes, die de lopers na de run kunnen gebruiken voor een leuke actie bij St. Tropez voor een kop chocomelk of om een lekkere lunch te halen. We lopen zelf ook mee. Dit jaar proberen we drie teams mee te laten lopen. We hebben in het verleden ook al meegelopen. Ik weet niet wat de eindstand daarvan was. Maar dit jaar is de competitie iets verhoogd, want onze koks gaan ook meelopen en daar is een hevige competitie losgebarsten. We doen niet mee om te winnen, dat is niet onze mentaliteit. We willen dat iedereen goed over de streep komt en dat iedereen plezier heeft in wat hij of zij doet.”