Plan De Brink
Klik hier om de 3D animatie te bekijken

Hoofdprijs:

keuken t.w.v. € 7.000,-

Prijsvraag t.g.v. het 45-jarig jubileum
van Paul Roescher

Prijsvraag

RIJSSEN/APELDOORN – Ze worden steeds zeldzamer, prijsvragen die echt spraakmakend zijn. De Jubileumprijsvraag van het 45 jaar oud geworden familiebedrijf Paul Roescher is er zo één. De winnaar van de hoofdprijs mag een eigen Paul Roescher keuken ontwerpen ter waarde van € 7.000,-! Naast de winactie viert de woonproductengigant met Megastores in Rijssen en Apeldoorn zijn verjaardag ook met de kopende klanten.

Als traktatie wordt het eenvoudige Paul Roescher concept (lagere prijzen dan waar ook en geen korting achteraf) aangevuld met unieke jubileumacties. Paul Roescher noemt het “de meest interessante acties sinds 1971.” Het kon wel eens druk worden in Rijssen en Apeldoorn.

 

Prijsvraag voor iedereen

Meedoen aan de prijsvraag kan eenvoudig via een bezoek aan de website van Paul Roescher. De jubilaris nodigt (wie geen toegang tot internet heeft) uit om de prijsvraag in één van de winkels te komen maken. “Daar staat dan een kopje koffie en zelfgebakken taart van onze huiskok voor ze klaar,” aldus de organisatie. Op de prijsvraagpagina staat ook vermeld wat degene wint die net niét de keuken heeft gewonnen. Zo mag de winnaar van de tweede prijs een Paul Roescher schuifdeurkast ter waarde van € 995,- samenstellen.

 

Verleden en toekomst

In 1971 startte Paul Roescher zijn onderneming vanuit een kippenschuur. Het assortiment bestond de eerste jaren uit keukens, badkamers en tegels, maar is in de loop van de 45-jarige geschiedenis flink uitgebreid. Inmiddels vindt de klant alles om een woning compleet in te richten onder één dak, inclusief zeer grote assortimenten vloeren, haarden en schuifdeurkasten. Het klapstuk was de opening van de grootste tegelshowroom ter wereld, de WorldTegelExpo in de Megastore in Rijssen. Ondanks al deze veranderingen blijft het bedrijf het vaste concept trouw: de klant ontvangt in één keer de laagste prijs, want de prijzen zijn al lager dan waar ook.

 

Jubileumacties

Met een speciale Jubileumkrant vestigt Paul Roescher de aandacht op de vele acties en nieuwe producten. Dankzij de grote oplage van de krant viert een groot publiek het feest mee. Wie de Jubileumkrant heeft gemist kan deze downloaden via de bedrijfswebsite. Onder de acties is ook een groot aantal innovaties te vinden. Dit zijn de nieuwste producten en ontwikkelingen op de markt, die voor een introductieprijs worden aangeboden. Paul Roescher ontwikkelde zelfs een jubileumkeuken en een jubileumbadkamer, bijzondere uitgevoerde opstellingen die in beperkte oplage verkrijgbaar zijn. Het bedrijf lijkt er op uit te zijn om van 2016 een heel bijzonder jubileumjaar te maken!

De Jubileumprijsvraag vindt u op: www.paulroescher.nl/win-een-keuken